Adaugă un citat | Citate la întâmplare | Votează! | Votate recent | Adăugate recent | Comentarii recente | Top general

■"Definitivați Legile Învățământului până în septembrie și vom putea realiza majorări salariale pentru toate cadrele didactice" afirma dl. senator și ministru al Educației Cîmpeanu Sorin, demonstrându-și public precaritatea accentuată caracterială. Observăm o grabă debordantă, la fel ca și în cazul proiectelor Legilor securității naționale [considerate de specialiști de tip nord-coreean]. Ce scopuri se urmăresc?
Profesorilor consilieri școlari care-și apără cu abnegație și profesionalism moral instituția CJRAE/CMBRAE îi etichetează dl. ministru Cîmpeanu ca fiind " factori rezistenți la schibare". Numai că, "schimbările" pot fi anti-reformatoare. Nu poti pretinde că reformezi școala românească venind cu proiecte educaționale anonime, politizate, centralizate, bazate pe "opera a 10.000 de specialiști" din Ong -uri și din clientela partidului de care aparții.
Programul "România Educată" este "Programul meu de suflet" afirma sensibil dl. președinte Klaus Iohannis. Este un program educațional național "de suflet" numai în situația în care atragi sectorial cele mai performante echipe de specialiști [cadre universitare, dascăli din preuniversitar, cercetatori] în construcția unei Legi unice care să cuprindă învățământul preuniversitar și universitar."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Citate similare

■"De peste un an de zile ministrul Sorin Cîmpeanu nu a numit un inspector de specialitate care să coordoneze activitățile CJRAE și CMBRAE, instituții pe care dorește le desființeze în colaborare cu echipa sa obscură din Ministerul Educației. "Nimeni nu este mai presus de Lege" - domnul ministru Cîmpeanu într-un stat de drept autentic putea fi acuzat de neglijență și abuz în serviciu. Sindicatele din învățământ în momente cruciale nu au reacții în favoarea cadrelor didactice, a instituțiilor de învățământ. Tot infiltrate cu personaje duplicitare, profesioniști în arta manipulărilor, a diversiunilor?"■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Modernizarea învățământului românesc în acceptia ministrului Educației Sorin Cîmpeanu.
Domnul ministru apare extrem de des la televiziuni, în presă, dă interviuri fluviu și modernizează Educația folosind aceleași șabloane didactice de 32 de ani, aceleași forme fără conținut [suntem plictisiți noi oamenii școlii!], însă dispus distrugă instituții reformatoare ale învățământului românesc, precum CJRAE/CMBRAE, în favoarea clientelei de partid. Inspectoratele Școlare Judetene/ISMB instituții sobre, eficiente venind istoric de la savantul român Spiru Haret le înlocuiește cu Direcții ale Învățământului Preuniversitar, de ce nu cu Direcția a VI-a sau Direcția a I-a."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Nu este cazul domnului ministru Sorin Cîmpeanu, însă suntem uluiți de faptul majoritatea miniștrilor din guvernele României sunt absolvenți de Colegiu Național al Apărării [MApN] și de Colegiu Național de Informatii [SRI]. Observăm că acești politruci galonați cu studii militare (cursuri de 4 - 6 luni), surprinzător, sunt personaje lipsite de caracter, de demnitate și de-un profesionalism rușinos de precar, însă cu Cv -uri bogate în activități măsluite de serviciile secrete ca poliție politică."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Domnul ministru al Educației Sorin Cîmpeanu este o personalitate științifică specializată în științe agricole și în îmbunătățiri funciare, cu o experiență managerială solidă, absolvent al Colegiului National de Apărare "Carol I" și al Colegiului Național de Informații [SRI] cu programe de specialitate, între trei și șase luni de zile. Pentru a produce și coordona elaborarea unor Proiecte de Legii ale Învățământului românesc de importanță vitală pentru societate trebuie deții însă o Conștiință Universală, Umanistă, Socială de mare anvergură, proeminentă care să consolideze Școala Românească în competiția acerbă cu celelalte sisteme educaționale europene, mondiale. Conștiința Universală atrage lângă tine, ca ministru, cele mai înalte competențe, academice din învățământul românesc. Domnul ministru Sorin Cîmpeanu este o personalitate, în esență, utilă domeniului său, Științe agricole și Îmbunătățiri funciare, având și o cultură de securitate destul de pozitivă. Domnul ministru a fost susținut masiv politic de mai multe partide parlamentare. Are o carieră pronunțat politică."■
Prof. Dr. Adrian IBIȘ

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Nu sunt puțini demnitari și funcționari din echipa ministrului Sorin Câmpeanu care privesc Învățământul ca pe un sistem de afaceri personale, private și se adresează actorilor educației [părinți, elevi, studenți, cadre didactice] urmărind exclusiv obiective electorale. Sunt elaborate decizii ministeriale, acte normative [noile Proiecte de Legi privind Invățământul Preuniversitar] care obligă profesorii, inclusiv pe Consilierii Școlari urmeze facultăți, programe masterale de care nu au nevoie, însă ca o condiție de rămânere în sistem, deși sunt titulari prin concurs. De la an la an, calitatea cursurilor universitare a scăzut dramatic. Dacă urmezi aceste programe universitare constați "mergi înapoi". Majoritatea profesorilor de anvergură academică au ieșit la pensie. Evident, cursuri universitare cu plată, foarte costisitoare. Există întelegeri între anumiți decidenți educaționali din minister și diverse facultăți, decanate [indeosebi, de psihologie și psihopedagogie specială] de a crea masiv posturi didactice prin eliberarea din sistem a consilierilor școlari cu experiență masivă însă cu alte specializări la fel de importante, totul facându-se "legal" prin legi și acte normative. În toate domeniile economico-sociale au loc procese revolute similare."■
Adrian Ibiș
CMBRAE

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"În România, Securitatea agricolă și implicit Securitatea alimentară sunt în stare de avarie prin inexistența strategică a Sistemului Național de Irigații, ca urmare a neprofesionalismului și trădării decidenților politici, a guvernanților, a parlamentarilor.
Fiind doctor în "Îmbunătățiri funciare" și relativ specialist în securitate națională, senator, domnul ministru al Educației, Sorin Cîmpeanu, după ce a reformat învațământul românesc prin implementarea noilor Legi, așteptăm frenetic să se întoarcă la originile profesionale și să creeze tehnic și legislativ, în sfârșit, Sistemul Național de Irigații, unde are răspunderi excepționale."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Ministerul Educației nu poate fi condus optim, moral prin consilieri recomandați de organizațiile de partid rapace, ci prin înalți specialiști universitari, preuniversitari, academicieni. Rotativ, ciclic se propun aceleași soluții educaționale paleative, rutiniere, fără conținut și relevanță structurală, cu aceeași oameni-ideologi, însă cu "pălării diferite".■
☆Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

●Pseudo'-democrația în societatea românească, în școlile românești și în universități. Nivelul caracterial la limita de jos a unor miniștrii ai Educației, colegi ai ministrului actual Sorin Cîmpeanu (exrector, senator).●
■"Prevalându-se de autonomia universitară (a se vedea Legile Învățământului supuse dezbaterii publice, duplicitar) domnii miniștrii în cooperări fructuoase cu rectori, cu decani de facultăți, parlamentari au modificat în "miez de noapte" legislația privind intrarea în sistemul universitar prin concurs pe diferite posturi universitare, în sensul , venind din afara mediului universitar [indiferent de titlul științific obtinut, vechimea în învățământ, multitudinea de cărți de specialitate publicate, cercetarea științifică, consilierea în zeci de ani] nu poți candida la concurs pentru poziția de profesor universitar doctor, însă după 30/35 ani ca doctor în științe o poti lua de la capăt, dând concurs pe poziția de asistent universitar sau preparator. Grave inechități care au determinat slăbirea calității cursurilor universitare, a pregătirii doctoratelor. Este unul din factorii disfuncționali."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Este o rușine fără margini pentru orice popor aibă un Guvern care să producă sărăcirea cronică a cetațenilor, lucreze pentru interesele altor state în numele "securității naționale", importe produse de mână a treia și să distrugă sistemul energetic național, sănătatea, învățământul, cultura, sportul."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, 2012 (2012)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Profesorul Lazăr Vlăsceanu, unul dintre cei mai proeminenți sociologi români: "Proiectele Legilor învățământului Preuniversitar și Universitar – Compilare [Plagiat juridic], Centralizare, Uniformizare, Politizare"■

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Reflectez la calitatea "specialiștilor" care au conceput proiectele legilor invățământului. Intr-o democrație minimală ar trebui la toate proiectele de lege să se facă publice numele celor care au "trudit" la elaborarea lor. Se lasă impresia obiectivele urmărite politic vizează promovarea in instituțiile școlare/universitare a cadrelor didactice protejate ca grupuri clientelare de partid, și-atunci desființezi instituții, le comasezi și în felul acesta, chiar dacă înalții specialiști în educație sunt titulari prin concurs rămân fără locuri de muncă și la discreția decidenților politici din Educație, sau de oriunde. Există o practică de tip mafiot guvernamentală, numești miniștrii facă "reforme", adică dea legi de desființare instituțională, comasarea, infiltrezi propriile cadre în sistem, distrugi cariere de excepție din învățământ, după care miniștrii sunt extrași (au produs deja răul!) și mutați la alte ministere, tot pentru a le reforma."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea " Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, Bucuresti
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Legile stufoase, complicate și alambicate sunt preferate, pentru că în ele sunt strecurate discret articole care apără grupurile de interese nelegitime, clientela de partid și de stat, indiferent de numele partidelor aflate la guvernare."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

"Putem vorbi despre existența reală a unei Democrații într-o țară, numai în situația în care un număr mare de specialiști, de cetățeni au acces, și participă activ la elaborarea deciziilor statale, guvernanentale și instituționale. Prezența ciclică la vot a oamenilor nu înseamnă funcționalitatea optimă a regimului democratic, existând multiple forme voalate de eludare și distrucție a sa."■
☆Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■Misiunea reală a Școlii, a Educației:
"Oamenii nu trebuie numai să se adapteze societăților, ci și să le perfecționeze democratic, moral, juridic, cultural, economic-tehnologic și civic continuu."■
☆Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Invățământul românesc, educația constituie primul pilon de asigurare a securității naționale autentice, el fiind sistemul principal de formare și perfecționare continuă a resursei umane profesioniste, competitive și moral-spirituale. Toate instituțiile sociale, de la cele civile la structurile militare, găzduiesc și folosesc oamenii formați de Școală. Organizațiile statale decidente trebuie treacă la reforme instituționale și salariale profunde, fără tergiversări. Decalajele interțări se vor adânci tot mai mult."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Două procese Educaționale care împiedică destructurarea societății românești, victimă a nonvalorilor aflate la putere, a imposturii informative și politice: Educația Moral-Civică și Socializarea Concordantă în raport cu marile valori moral-educaționale, umaniste. Unde se derulează profesionist ele, cine le gestionează și când?
CJRAE/CMBRAE ca instituție conexă de elită a învățământulu românesc deține un rol fundaamental în Consilierea pentru Educația Moral-Civică a tinerilor și adulților, în reformarea școlară și socială a societății."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"De multa vreme, ierarhiile politice oficiale se fundamentează pe interacțiuni umane lipsite de conținuturi valorice moral-civice, pe tehnici grotești de manipulare a populației și pe un profesionalism rudimentar, precar. Este cauza principală de blocare necruțătoare a progresului socio-economic, educațional și cultural al țării."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, 2012 (2012)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■☆Alianța aflată la guvernare PNL și PSD [plus UDMR] s-a constituit nu pentru buna guvernare a țării, ci pentru salvarea mandatelor celor mai importanți oameni politici din statul român. Alianța ultra-autoritaristă PNL - PSD înseamnă vicierea grosolană a scrutinului parlamentar anterior și trădarea pe față a propriilor electorate. Cetățenii români au votat masiv PSD [partid câștigător în alegeri] pentru că erau anti-PNL și anti-USR. PNL a fost votat de-un electorat consistent anti-PSD. Miniștrii care "reformează" acum Educația, Energia, Finanțele, Sănătatea, Economia, Administrația, Armata, profitând de aceste alianțe politice nefirești, ilegitime și solid majoritare în Parlament vor legifera strâmb, abuziv, politicianist, pentru clientela politică întorcând spatele majorității românilor onești. Este și cazul Educației conduse sectarist, unilateral, neprofesionist de ministrul Sorin Cîmpeanu. Ținta acestei alianțe toxice pentru România este aceea de a schimba Constituția României pe direcția legalizării politizării instituționale și a înființării altor structuri statale aflate în slujba clientelelor de partid și de stat. O altă țintă este accesul puternic la banul public și la fondurile europene imense."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Agenții și cadrele serviciilor secrete [subofiteri, ofiteri, generali] ca poliție politică au comis numeroase crime prin "acoperire", fiind necontrolați de nimeni și nu de puține ori în acorduri secrete cu justiția, procuratura, poliția. Putem spune acest tip de canalii sunt fiii și fiicele Satanei."■
☆Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■Total de neînțeles: în timp ce cadrele didactice ajunse în funcții supreme în stat au menținut salariile dascălilor la periferia sistemului național de salarizare, oemanii instituțiilor de forță ajunși conducă statul român au crescut exorbitant salariile și pensiile speciale ale colegilor lor "supraoameni".■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, București, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Căutare

Căutări recente | Top căutări | Info

Fani pe Facebook