Adaugă un citat | Citate la întâmplare | Votează! | Votate recent | Adăugate recent | Comentarii recente | Top general

■"În România, Securitatea agricolă și implicit Securitatea alimentară sunt în stare de avarie prin inexistența strategică a Sistemului Național de Irigații, ca urmare a neprofesionalismului și trădării decidenților politici, a guvernanților, a parlamentarilor.
Fiind doctor în "Îmbunătățiri funciare" și relativ specialist în securitate națională, senator, domnul ministru al Educației, Sorin Cîmpeanu, după ce a reformat învațământul românesc prin implementarea noilor Legi, așteptăm frenetic să se întoarcă la originile profesionale și să creeze tehnic și legislativ, în sfârșit, Sistemul Național de Irigații, unde are răspunderi excepționale."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Citate similare

■"Domnul ministru al Educației Sorin Cîmpeanu este o personalitate științifică specializată în științe agricole și în îmbunătățiri funciare, cu o experiență managerială solidă, absolvent al Colegiului National de Apărare "Carol I" și al Colegiului Național de Informații [SRI] cu programe de specialitate, între trei și șase luni de zile. Pentru a produce și coordona elaborarea unor Proiecte de Legii ale Învățământului românesc de importanță vitală pentru societate trebuie deții însă o Conștiință Universală, Umanistă, Socială de mare anvergură, proeminentă care consolideze Școala Românească în competiția acerbă cu celelalte sisteme educaționale europene, mondiale. Conștiința Universală atrage lângă tine, ca ministru, cele mai înalte competențe, academice din învățământul românesc. Domnul ministru Sorin Cîmpeanu este o personalitate, în esență, utilă domeniului său, Științe agricole și Îmbunătățiri funciare, având și o cultură de securitate destul de pozitivă. Domnul ministru a fost susținut masiv politic de mai multe partide parlamentare. Are o carieră pronunțat politică."■
Prof. Dr. Adrian IBIȘ

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Nu este cazul domnului ministru Sorin Cîmpeanu, însă suntem uluiți de faptul că majoritatea miniștrilor din guvernele României sunt absolvenți de Colegiu Național al Apărării [MApN] și de Colegiu Național de Informatii [SRI]. Observăm că acești politruci galonați cu studii militare (cursuri de 4 - 6 luni), surprinzător, sunt personaje lipsite de caracter, de demnitate și de-un profesionalism rușinos de precar, însă cu Cv -uri bogate în activități măsluite de serviciile secrete ca poliție politică."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"În societatea românească, în instituțiile statului nu se aplică deloc sau se aplică parțial componente esențiale legate de securitatea națională, a cetățenilor, legate de securitatea politică, securitatea socială, securitatea educațională, securitatea alimentară, securitatea energetică, securitatea societală, medicală, însă se face din greu, în condiții secrete, poliție politică, repet poliție politică, 24 de ore din 24 de ore. Sume de bani colosale intră în salariile personalului poliției politice, în pensiile lor speciale, în tehnicile de manipulare, intoxicare, compromitere, calomniere, diversiune, în dispozitivele tehnotronice de suprimare psihologică și uneori fizică a personalităților creative democratice, autentice, antiinfractionalitate gravă. Poliția politică pregătește, educă și își plasează oamenii in funcții cheie ale statului si ale instituțiilor, în mass media, în instituțiile de forță."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, 2012 (2012)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"De peste un an de zile ministrul Sorin Cîmpeanu nu a numit un inspector de specialitate care coordoneze activitățile CJRAE și CMBRAE, instituții pe care dorește le desființeze în colaborare cu echipa sa obscură din Ministerul Educației. "Nimeni nu este mai presus de Lege" - domnul ministru Cîmpeanu într-un stat de drept autentic putea fi acuzat de neglijență și abuz în serviciu. Sindicatele din învățământ în momente cruciale nu au reacții în favoarea cadrelor didactice, a instituțiilor de învățământ. Tot infiltrate cu personaje duplicitare, profesioniști în arta manipulărilor, a diversiunilor?"■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Definitivați Legile Învățământului până în septembrie și vom putea realiza majorări salariale pentru toate cadrele didactice" afirma dl. senator și ministru al Educației Cîmpeanu Sorin, demonstrându-și public precaritatea accentuată caracterială. Observăm o grabă debordantă, la fel ca și în cazul proiectelor Legilor securității naționale [considerate de specialiști de tip nord-coreean]. Ce scopuri se urmăresc?
Profesorilor consilieri școlari care-și apără cu abnegație și profesionalism moral instituția CJRAE/CMBRAE îi etichetează dl. ministru Cîmpeanu ca fiind " factori rezistenți la schibare". Numai că, "schimbările" pot fi anti-reformatoare. Nu poti pretinde că reformezi școala românească venind cu proiecte educaționale anonime, politizate, centralizate, bazate pe "opera a 10.000 de specialiști" din Ong -uri și din clientela partidului de care aparții.
Programul "România Educată" este "Programul meu de suflet" afirma sensibil dl. președinte Klaus Iohannis. Este un program educațional național "de suflet" numai în situația în care atragi sectorial cele mai performante echipe de specialiști [cadre universitare, dascăli din preuniversitar, cercetatori] în construcția unei Legi unice care cuprindă învățământul preuniversitar și universitar."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Modernizarea învățământului românesc în acceptia ministrului Educației Sorin Cîmpeanu.
Domnul ministru apare extrem de des la televiziuni, în presă, dă interviuri fluviu și modernizează Educația folosind aceleași șabloane didactice de 32 de ani, aceleași forme fără conținut [suntem plictisiți noi oamenii școlii!], însă dispus distrugă instituții reformatoare ale învățământului românesc, precum CJRAE/CMBRAE, în favoarea clientelei de partid. Inspectoratele Școlare Judetene/ISMB instituții sobre, eficiente venind istoric de la savantul român Spiru Haret le înlocuiește cu Direcții ale Învățământului Preuniversitar, de ce nu cu Direcția a VI-a sau Direcția a I-a."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Democrațiile reale încep acolo unde serviciile secrete ca poliție politică își încetează propria existență, prin legi promovate de oameni de stat integri, curajoși."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-politice", Editura Pansofia, Bucuresti
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Pe lângă coruperea programată a unor demnitari, serviciile secrete externe ostile României au găsit o altă modalitate, extrem de subtilă, de a pune în dificultate serviciile de informații interne, statul, prin influențarea promovării mediocrităților în structurile de putere statală, folosindu-se de sistemul alternanței la putere a partidelor politice "câștigătoare" în alegeri. Este mult mai dificil lupți și să probezi precaritatea profesională a decidenților politici "legitimați" prin vot "democratic", decât le dovedești acțiunile clare de mare infracționalitate."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Este o rușine fără margini pentru orice popor aibă un Guvern care producă sărăcirea cronică a cetațenilor, lucreze pentru interesele altor state în numele "securității naționale", importe produse de mână a treia și să distrugă sistemul energetic național, sănătatea, învățământul, cultura, sportul."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, 2012 (2012)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"In România și în toate țările lumii se impune înființarea și multiplicarea Organizațiilor de Rezistență contra pericolului dispariției omenirii, ca urmare a scăpării înaltei tehnologii de sub controlul umanității și a apariției statelor corporatiste antiumaniste, pseudo-democratice."■
☆Adrian IBIȘ

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Agenții serviciilor secrete de informații ca poliție politică au apărat atât de bine securitatea statului român, încât statul a eșuat, însă este posibil ca ei fi acționat profesionist în raport cu apărarea securității altor state, oferind informații despre persoane, medii politice, economice, de afaceri și instituții românești."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, 2012 (2012)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■Total de neînțeles: în timp ce cadrele didactice ajunse în funcții supreme în stat au menținut salariile dascălilor la periferia sistemului național de salarizare, oemanii instituțiilor de forță ajunși conducă statul român au crescut exorbitant salariile și pensiile speciale ale colegilor lor "supraoameni".■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, București, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■Misiunea reală a Școlii, a Educației:
"Oamenii nu trebuie numai să se adapteze societăților, ci și să le perfecționeze democratic, moral, juridic, cultural, economic-tehnologic și civic continuu."■
☆Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Instituțiile de forță, justiția nu pot evolueze mai mult decât le permite sistemul care le determină și influențează decisiv: capitalismul primitiv, sălbatic și mai nou, corporatist."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

●Pseudo'-democrația în societatea românească, în școlile românești și în universități. Nivelul caracterial la limita de jos a unor miniștrii ai Educației, colegi ai ministrului actual Sorin Cîmpeanu (exrector, senator).●
■"Prevalându-se de autonomia universitară (a se vedea Legile Învățământului supuse dezbaterii publice, duplicitar) domnii miniștrii în cooperări fructuoase cu rectori, cu decani de facultăți, parlamentari au modificat în "miez de noapte" legislația privind intrarea în sistemul universitar prin concurs pe diferite posturi universitare, în sensul că, venind din afara mediului universitar [indiferent de titlul științific obtinut, vechimea în învățământ, multitudinea de cărți de specialitate publicate, cercetarea științifică, consilierea în zeci de ani] nu poți candida la concurs pentru poziția de profesor universitar doctor, însă după 30/35 ani ca doctor în științe o poti lua de la capăt, dând concurs pe poziția de asistent universitar sau preparator. Grave inechități care au determinat slăbirea calității cursurilor universitare, a pregătirii doctoratelor. Este unul din factorii disfuncționali."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Toti indicatorii socio-economici, financiari, culturali-educaționali, militari, administrativi ne arată o realitate pe care nu o doream: România este o colonie, cu certitudine științifică, civică. Nu suntem interesați de propaganda rusă. De multă vreme, țară noastră este o colonie...
Suntem o colonie datorită decadenței totale a structurilor de putere statală, a clasei politice putred de corupte, inclusiv prin dirijarea voită, alambicată a fondurilor europene către conturile decidenților politici loiali organizațiilor suprastatale externe, aceștia elaborând acte normative, legi în favoarea corporațiilor, a intereselor altor state și în defavoarea intereselor naționale, românești."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Ministerul Educației nu poate fi condus optim, moral prin consilieri recomandați de organizațiile de partid rapace, ci prin înalți specialiști universitari, preuniversitari, academicieni. Rotativ, ciclic se propun aceleași soluții educaționale paleative, rutiniere, fără conținut și relevanță structurală, cu aceeași oameni-ideologi, însă cu "pălării diferite".■
☆Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Profitând de mediocritatea clasei politice, "prietenii" noștri pun în aplicare consecvent sintagma "Pentru a distruge o națiune îi dezintegrezi spiritualitatea, resursa umană, corpul profesoral, prin urmare, îi ataci fundamentele Școlii. Este o formă de război hibrid complex și devastator."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Orice stat democratic civilizatoriu, umanist își apără cu mari sacrificii societatea, viitorul ei, tinerii, și nu va admite niciodată inversarea sistemului de valori, mizeria umană, cinismul, generalizarea instituțională a nedreptății, necinstei și a sărăciei."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Sensurile democrației: după ce ai devenit cu multă trudă și onestitate un profesionist excelent, apoi poți fi un politician bun, un om de stat."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Căutare

Căutări recente | Top căutări | Info

Fani pe Facebook

 
Citatepedia se îmbunătățește și prin votare. Nu uita să dai cel puțin un vot/zi. Durează doar câteva secunde!