Adaugă un citat | Citate la întâmplare | Votează! | Votate recent | Adăugate recent | Comentarii recente | Top general

Dacă nu vinde, nu e creativă.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie
în alte limbiEste disponibil și textul în engleză.

Citate similare

Atunci când scriu o reclamă, nu vreau să-mi spuneți că o găsiți creativă. Vreau să vi se pară atât de interesantă încât să cumpărați produsul.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

O reclamă bună e una care vinde un produs fără să atragă atenția asupra sa.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Dacă ai noroc să scrii o reclamă bună, repet-o până când încetează să mai vândă.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Lucrul care îi convinge pe consumatori dacă să cumpere sau nu un anumit produs este conținutul reclamei, nu forma sa.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Consumatorul nu e un tâmpit. Este soția ta! Îi insulți inteligența dacă presupui că un simplu slogan și câteva adjective nesărate o vor convinge să cumpere orice.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie
Ralph Waldo Emerson

Există o citire creativă, la fel ca și o scriere creativă.

citat clasic din
Adăugat de Cornelia GeorgescuSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie
cumpărăturiCartea "The Essential Writings of Ralph Waldo Emerson Paperback" de Ralph Waldo Emerson este disponibilă pentru comandă online cu o considerabilă reducere de preț, la -78.99- 39.99 lei.

Este nevoie de o idee ieșită din comun ca să poți atrage atenția consumatorului și să îl convingi să-ți cumpere produsul. Dacă reclama ta nu conține o asemenea idee, ea va trece neobservată ca un vapor prin noapte.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Ai cel mult 30 de secunde pentru o reclamă TV. Dacă reușești să captezi atenția privitorului din primul moment cu o surpriză vizuală, ai șanse să-l reții. Oamenii ignoră multe reclame fiindcă încep cu ceva neatractiv... Dacă faci reclamă pentru stingătoare de incendii, trebuie să începi cu focul.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Fiecare reclamă trebuie gândită ca o contribuție la simbolul complex care este imaginea mărcii.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Un text bun nu poate fi scris doar de dragul de a scrie. Trebuie să crezi în acel produs.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Oricine poate porni o afacere, dar să creezi o marcă trebuie să fii genial, încrezător și perseverent.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Unii copywriteri scriu titluri cu jocuri de cuvinte, aluzii literare și alte ambiguități. O greșeală imensă.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Creșterea vânzărilor presupune alocarea a cel puțin 50% din profit în favoarea publicității pentru produsele și serviciile oferite.

în Manual de publicitate
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Cele mai puternice cuvinte care pot fi folosite într-un titlu sunt "gratis" și "nou". Poți folosi arareori "gratis", dar lui "nou" îi poți găsi un loc aproape întotdeauna, dacă îți dai osteneala.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Titlul este "ștampila de pe halca de carne." Folosește-l pentru a atrage atenția cititorilor care sunt targetul produsului promovat.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Ideile mărețe vin din inconștient. Însă inconștientul tău trebuie să fie bine informat, altfel ideea ta va fi irelevantă.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Ceea ce spui în publicitate este mult mai important decât modul în care o spui.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Una dintre cele mai importante forme de publicitate targhetată o reprezintă participarea la expoziții specializate, de renume, cu un număr mare de vizitatori.

în Manual de publicitate
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Titlul unei reclame trebuie să răspundă interesului personal al cititorului. Trebuie să-i promită un beneficiu.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Mulți oameni – cred că mă aflu și eu printre ei – sunt mult mai productivi atunci când beau puțin. Mi-am dat seama că dacă beau două sau trei pahare de brandy, sunt mult mai capabil să scriu.

citat din
Adăugat de MicheleflowerbombSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Căutare

Căutări recente | Top căutări | Info

Fani pe Facebook