Dacă nu vinde, nu e creativă.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi citate despre creativitate
Citate similare
Atunci când scriu o reclamă, nu vreau să-mi spuneți că o găsiți creativă. Vreau să vi se pară atât de interesantă încât să cumpărați produsul.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi și citate despre reclamații sau citate despre publicitate
O reclamă bună e una care vinde un produs fără să atragă atenția asupra sa.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Dacă ai noroc să scrii o reclamă bună, repet-o până când încetează să mai vândă.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre noroc
Lucrul care îi convinge pe consumatori dacă să cumpere sau nu un anumit produs este conținutul reclamei, nu forma sa.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre consumatori
Consumatorul nu e un tâmpit. Este soția ta! Îi insulți inteligența dacă presupui că un simplu slogan și câteva adjective nesărate o vor convinge să cumpere orice.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre soție, citate despre inteligență, citate despre căsătorie, citate despre adjectiv sau Ne poți propune o poezie de dragoste?
Există o citire creativă, la fel ca și o scriere creativă.
citat clasic din Ralph Waldo Emerson
Adăugat de Cornelia Georgescu
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre existență sau citate de Ralph Waldo Emerson despre existență
Este nevoie de o idee ieșită din comun ca să poți atrage atenția consumatorului și să îl convingi să-ți cumpere produsul. Dacă reclama ta nu conține o asemenea idee, ea va trece neobservată ca un vapor prin noapte.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre noapte sau citate despre marină
Ai cel mult 30 de secunde pentru o reclamă TV. Dacă reușești să captezi atenția privitorului din primul moment cu o surpriză vizuală, ai șanse să-l reții. Oamenii ignoră multe reclame fiindcă încep cu ceva neatractiv... Dacă faci reclamă pentru stingătoare de incendii, trebuie să începi cu focul.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre timp, citate despre surprize, citate despre secunde, citate despre incendii sau citate despre foc
Fiecare reclamă trebuie gândită ca o contribuție la simbolul complex care este imaginea mărcii.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre simbolistică sau citate despre imagine
Un text bun nu poate fi scris doar de dragul de a scrie. Trebuie să crezi în acel produs.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Oricine poate porni o afacere, dar să creezi o marcă trebuie să fii genial, încrezător și perseverent.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre încredere, citate despre perseverență, citate despre genialitate sau citate despre afaceri
Unii copywriteri scriu titluri cu jocuri de cuvinte, aluzii literare și alte ambiguități. O greșeală imensă.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre literatură, citate despre jocuri, citate despre greșeli, citate despre cuvinte sau citate despre calambururi
Creșterea vânzărilor presupune alocarea a cel puțin 50% din profit în favoarea publicității pentru produsele și serviciile oferite.
David Ogilvy în Manual de publicitate
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre serviciu sau citate despre creștere
Cele mai puternice cuvinte care pot fi folosite într-un titlu sunt "gratis" și "nou". Poți folosi arareori "gratis", dar lui "nou" îi poți găsi un loc aproape întotdeauna, dacă îți dai osteneala.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre superlative
Titlul este "ștampila de pe halca de carne." Folosește-l pentru a atrage atenția cititorilor care sunt targetul produsului promovat.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Ideile mărețe vin din inconștient. Însă inconștientul tău trebuie să fie bine informat, altfel ideea ta va fi irelevantă.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre informații sau citate despre idei
Ceea ce spui în publicitate este mult mai important decât modul în care o spui.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Una dintre cele mai importante forme de publicitate targhetată o reprezintă participarea la expoziții specializate, de renume, cu un număr mare de vizitatori.
David Ogilvy în Manual de publicitate
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre numere sau citate despre celebritate
Titlul unei reclame trebuie să răspundă interesului personal al cititorului. Trebuie să-i promită un beneficiu.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre promisiuni
Mulți oameni cred că mă aflu și eu printre ei sunt mult mai productivi atunci când beau puțin. Mi-am dat seama că dacă beau două sau trei pahare de brandy, sunt mult mai capabil să scriu.
citat din David Ogilvy
Adăugat de Micheleflowerbomb
Comentează! | Votează! | Copiază!
Vezi mai multe citate despre productivitate