Adaugă un citat | Citate la întâmplare | Votează! | Votate recent | Adăugate recent | Comentarii recente | Top general

În multe cazuri, producția de parfum s-a transformat într-un proces de marketing, pentru că marile branduri sunt cele care domină piața. Majoritatea brandurilor au ajuns în mâinile marilor corporații în ultimii 30 de ani, care au drept scop suprem creșterea cotei de piață. Acele parfumuri sunt lucruri care "miros bine", dar care nu pun în valoare personalitatea consumatorilor, ar putea fi considerate la fel de bine "produse de igienă": nu deranjează, nu surprind pe nimeni, de fapt nu sunt deloc interesante. Prea puțini dintre consumatori își doresc însă să poarte parfumuri care să iasă în evidență, care sunt deosebite de ceea ce restul oamenilor sunt obișnuiți să miroasă.

în interviu
Adăugat de Simona EnacheSemnalează o problemă/completareCitate similare
Votează! | Copiază!

Distribuie
calendarNu este introdusă data nașterii pentru Gilles Thevenin. [Caut pe Google] [Adaug data nașterii]

 

Nu sunt comentarii până acum. Ne-am bucura să vedem o primă impresie despre textul de mai sus.


Comentariu

Numele (obligatoriu)

Adresa de e-mail (nu e publicată, este important să fie scrisă corect)

Dacă ai cont în Forum, este valabil și pentru comentarii sau alte facilități. Autentificare »

Comentariul trebuie să aibă un ton civilizat și să se refere la subiectul citatului, altfel va fi șters. Pentru mai multe informații despre criteriile pe care trebuie să le respecte comentariile, citiți Regulamentul.

Pentru a discuta despre alte lucruri decât cele care respectă tematica acestei pagini, se poate deschide un subiect în Forum.


Căutare

Căutări recente | Top căutări | Info

Discuții similare în Forum

Mai multe în Forum »

Fani pe Facebook