Trădătorii trebuie să fie exterminați, la fel și urmașii lor. Nimic, absolut nimic nu trebuie să mai rămână din lepădăturile astea.
Adolf Hitler în convorbire cu Obergruppenführerul Heydrich (7 februarie 1942)
Adăugat de Timu Caterina
Votează! | Copiază!
1 mihaiela dinu [din public] a spus pe 18 aprilie 2008: |
toti suntem tradatori |
2 Vlad [din public] a spus pe 19 iulie 2008: |
nu suntem toti tradatori.... dar nu sunt de acord cu exterminarea urmasilor, pentru k ai putea sa le dai posibilitatea si invatatura sa nu faca asa. apoi vezi cum evolueaza, iar dak e bine, pot trai, dak nu, exterminai |
3 paul [din public] a spus pe 19 iulie 2008: |
Sunt pentru exterminarea virtuala a caporalului SS (in rezerva) Timu Caterina. El e iresponsabil, atata tot, dar urmasii lui nu poarta nicio raspundere. Asa ca trebuie lasati in pace. Heil Schopenhauer! |
4 Robert [din public] a spus pe 6 septembrie 2008: |
eu sunt de acord cu Hitler. |
5 Adolf [din public] a spus pe 6 septembrie 2008: |
Danke, Robert Am știut că mă pot oricând baza pe oameni de calibrul tău intelectual. Trădătorii trebuie exterminați, la fel ca și urmașii lor! De exemplu, dacă bunicu-tău, sau maică-ta, sau taică-tău au fost membri PCR, adică trădători bolșevici împuțiți, tu Robert trebuie să fii împușcat, băiete, pentru că ești urmașul unor "lepădături". Ba și copiii tăi sunt pasibili de pedeapsa capitală. Sunt sigur că îmi dai dreptate, Robert! Nazismul cere sacrificii. |
6 Cornel Stelian Popa [din public] a spus pe 6 septembrie 2008: |
In istorie numele unor tirani erau șterse de prin toate locurile pe unde erau scrise. Același lucru ar trebui să facem și noi vizavi de astfel de lepădături cu nume de om, gen Hitler. Eu mă dezic de tot ce a spus astfel de călău, așa cum s-au dezis creștinii de numele lui IUDA, deși în traducere înseamna "lăudat". Însuși Isus Hristos provine prin fecioara Maria din tribul lui Iuda, Mântuitorul fiind numit în Apocalipsa "Leul din seminția lui Iuda". Cu toate acestea Iuda Iscarioteanul, cel care l-a vândut pe Învățătorul său cu 30 de arginți, a făcut să cadă în dizgrația creștinilor acest nume foarte iubit de evrei (numiți iudei, în unele limbi europene). Așa că vă rog lăsați "nazurile hitleriste" (nazismele ) deoparte. Parcă și Adolf (cel de mai sus) ar vrea să-și renege orice asociere cu diabolicul nume de Hitler. |
7 Robert [din public] a spus pe 7 septembrie 2008: |
Stai calm Hitler, eu nu sunt cu Comunistii, intotdeauna i-am dispretuit.Il stii pe Nicolae Ceausescu, asa a fost si el.Dar Ion Iliescu a fost mai ceva, el a venit din PCR, si acum e comunist si el desteptul lu peste sa gandit sa faca un nou partid, Partidul Social Democrat(PSD)si incearca sa atraga cat mai multe partide de partea lor. Singurii care nu-s comunisti sunt PDL(Partidul Democrat Liberal). Hiel Hitler! |
8 Adolf [din public] a spus pe 7 septembrie 2008: |
Dragă Robert, Dacă ești un PDL-ist adevărat nu trebuie să saluți cu "Heil Hitler!" Salută cu "Heil Boc!" |
9 Robert [din public] a spus pe 7 septembrie 2008: |
Da, bine. |
10 apriori [din public] a spus pe 9 februarie 2009: |
A fost buna cea din urma Adolf! Or reabilitarea or decapitarea! |
11 all4_heaven [utilizator înregistrat] a spus pe 24 februarie 2012: |
Nu-s deacord cu el, si cred ca se referea la Evrei, insa prin acestea cuvinte da-i dovada ca esti xenofob! |
12 Klong [din public] a spus pe 5 decembrie 2012: |
Eu nu sunt total de acord, doar pe jumatate, urmasii n-au nici o vina in legatura cu asta.Dar el vedea in modul lui unic, asta..., e.Nu e numai vina lui, plus ca multe alte actiuni au fost desfasurate fara acordul lui.De exemplu camerele de gazat, nu el a venit cu ideea, bunicul meu avea o vorba:"Hitler a fost un brutal, un fascist, un psihopat, dar totusi s-a tinut de cuvant, in ceea ce facea."Si nu avem de unde stii, daca n-a avut remuscari in ceea ce facea, poate pe fata arata ca e stapan pe sine, dar la interior poate era altcumva.(Parerea mea) |
13 M. Arin [din public] a spus pe 5 decembrie 2012: |
Da, Klong! Hitler a fost un mare parolist. Totdeauna se ținea de cuvânt. Când spunea că te împușcă, te împușca sigur. Când spunea că te gazează, erai ca și gazat. Mai rar, oameni atât de hotărâți, cu un asemenea caracter. |
14 Homo Novus [utilizator înregistrat] a spus pe 5 decembrie 2012: |
Hitler poate fi acuzat de orice, dar nu și de lipsă de determinare (sau hotărâre, ca să fie mai pe înțelesul puriștilor limbii române)! |
15 geta mares [din public] a spus pe 5 decembrie 2012: |
Aceste comentarii sunt antisemite. |
16 M. Arin [din public] a spus pe 6 decembrie 2012: |
Getty. Să nu exagerăm cu antisemitismul. Majoritatea comentariilor sunt antifasciste. Ale mele și ale lui Adolf, (vecinul meu) în mod clar Am împrumutat o sumă de bani unui prieten al meu evreu. Când i-am amintit că trebuie să mi-i restituie m-a acuzat de antisemitism. |
17 Lucian Velea [webmaster] a spus pe 6 decembrie 2012: |
Doamnă Geta, știți ce înseamnă "antisemit"? Eu nu văd vreo exprimare antisemită pe această pagină, altfel aș fi intervenit. |
18 Klong [din public] a spus pe 11 decembrie 2012: |
(M.Arin)-Pai ei au fost amorali, credeau ca fac un bine, cine stie daca Hitler n-ar fi facut asa ceva, noi nu invatam din greselile lui, nu de aia zice Hitler, ca profesorii predau gresit Istoria.Oricum sansele ca sa apara un nou "Hitler" sunt de 50%, poate va aparea din Romania, macar conducatorul, ar trebui sa aiba 1% din "Hitler"-"Brutalitatea naste respect"-adevarat, daca un lider e prea moale va fi luat in ras. |