Adaugă un citat | Citate la întâmplare | Votează! | Votate recent | Adăugate recent | Comentarii recente | Top general

Orice reclamă pusă într-un alt cadru este amuzantă. Acesta este un mod de spune că orice reclamă tratată în mod conştient este comică. Reclamele nu sunt făcute pentru a fi digerate în mod conştient. Intenţia este ca acestea să pară ca nişte pilule subliminale pentru subconştient, pentru a exercita o vrajă hipnotică, în special asupra sociologilor. Acesta este unul dintre aspectele edificatoare ale uriaşei întreprinderi educaţionale pe care noi o numim publicitate, al cărei buget anual de douăsprezece miliarde de dolari egalează bugetul alocat sistemului educaţional.

în Să înţelegem media, Reclamele: ţinând pasul cu familia Jones
Adăugat de anonimSemnalează o problemă/completareCitate similare
Votează! | Copiază!

Distribuie
cumpărăturiCartea "Sa intelegem media. Extensiile omului" de Marshall McLuhan este disponibilă pentru comandă online cu preţ redus, la doar -37.57- 22.99 lei.

 

1
Homo Novus [din public] a spus pe 9 martie 2012:
Subliniere personală: numele predicativ "comică" este utilizat aici cu sensul de "rizibilă", "ridicolă".

Comentariu

Numele (obligatoriu)

Adresa de e-mail (nu e publicată, este important să fie scrisă corect)

Dacă ai cont în Forum, este valabil şi pentru comentarii sau alte facilităţi. Autentificare »

Comentariul trebuie să aibă un ton civilizat şi să se refere la subiectul citatului, altfel va fi şters. Pentru mai multe informaţii despre criteriile pe care trebuie să le respecte comentariile, citiţi Regulamentul.

Pentru a discuta despre alte lucruri decât cele care respectă tematica acestei pagini, se poate deschide un subiect în Forum.


Căutare

Căutări recente | Top căutări | Info

Discuţii similare în Forum

Mai multe în Forum »

Fani pe Facebook

 
În acest moment mai sunt 194763 de citate care aşteaptă un vot. Fii primul care îşi exprimă părerea!