Clic în câmp, apoi CTRL+C pentru a copia codul HTML
<div style="background:#fff;border:#bbb dashed 1px;padding:5px"><a href="http://www.citatepedia.ro/comentarii.php?id=411897" style="color:#000;text-decoration:none">Partea a II-a - ISTORIA INFORMATICII, Învăţarea este evoluţia în timp a cunoaşterii spune Roger Bohn. Istoria despre ceva este evoluţia cunoaşterii despre acel ceva. În final, cititorul prezentelor volumul va trebui să facă legături, să-şi explice unele aspecte descrise, să înţeleagă unele decizii descrise în carte, să compare unele rezultate cu altele, să caute modele de urmat, să tragă concluzii şi să-şi elaboreze unele obiective viitoare. Să caute greşeli în decizii, să înţeleagă unele măsuri şi programe urmate la un moment dat prin desfăşurarea de evenimente şi evoluţii. E posibil ca, uneori, cititorul să caute ipoteze şi să obţină concluzii din studiul celor descrise. Istoria este cu oameni, prin urmare istoria este ca omul, cu bune şi cu rele, cu urcuşuri şi cu coborâşuri. Doar unii oameni au curajul să înfrunte aceste adevăruri.</a><br><strong><a rel="author" href="http://autori.citatepedia.ro/de.php?a=Marin+Vlada">Marin Vlada</a></strong> în <em><a href="http://surse.citatepedia.ro/din.php?a=Marin+Vlada&d=proiectul+ROINFO+Romanian+Informatics+2018-2022">proiectul ROINFO Romanian Informatics 2018-2022</a></em></div>
cadru cu linie simplă
cadru cu linie întreruptă
cadru cu linie punctată
cadru cu linie dublă
cadru cu linie canelată
cadru cu linie reliefată
cadru coborât
cadru ridicat
fără cadru
albastru
verde
roşu
purpuriu
azuriu
auriu
argintiu
negru
|
Module dinamice