Clic în câmp, apoi CTRL+C pentru a copia codul HTML
<div style="background:#fff;border:#bbb dashed 1px;padding:5px"><a href="http://www.citatepedia.ro/comentarii.php?id=204378" style="color:#000;text-decoration:none">S-a spus despre Puccini că a fost un extrem de sensibil şi profund cunoscător al personalităţii feminine, situată adesea în centrul operelor sale. De la pasiune şi vulnerabilitate (Manon Lescaut), la ardoare şi violenţă sentimentală (Tosca), de la sublimul sacrificiului din iubire (Cio-Cio-San), la insolenţa unei aventuriere (Minnie), de la destinul sentimentului înăbuşit (Giorgetta) la acceptarea necondiţionată a destinului (Sora Angelica), la variantele feminităţii pe scara vârstelor (în opera "Gianni Schicchi") până la spectaculara opoziţie între iubire şi cruzime (Turandot). Într-adevăr, asemenea portrete ale feminităţii şi-au găsit locul în viaţa interpretelor şi a publicului, cu egale şanse de perpetuă rememorare.</a><br><a href="http://citate.citatepedia.ro/">citat</a> din <strong><a rel="author" href="http://autori.citatepedia.ro/de.php?a=Grigore+Constantinescu">Grigore Constantinescu</a></strong></div>
cadru cu linie simplă
cadru cu linie întreruptă
cadru cu linie punctată
cadru cu linie dublă
cadru cu linie canelată
cadru cu linie reliefată
cadru coborât
cadru ridicat
fără cadru
albastru
verde
roşu
purpuriu
azuriu
auriu
argintiu
negru
|
Module dinamice